Kurumsal

KALİTE ANLAYIŞIMIZ

      Hizmet kalitesi, düzenli yapılan eğitimler, bölge ziyaretleri ve iç tetkikler sayesinde kontrol altında tutulmaktadır.

      Her noktadan gelen olumlu ve olumsuz tüm geri dönüşler ve Müşteri Anketi analizleri ile sistemde sürekli iyileştirmeler yapılmaktadır.

      Müşterilerimizden gelen memnuniyet, öneri ve şikâyetler, araştırma gerektirmeyen durumda hemen, araştırma gerektiren durumlarda ise en geç 2 günde geri bildirimlerde bulunulmaktadır.

      İş ahlakı kuralları çerçevesinde hareket ederek, kendi iş alanımızda saygın ve kaliteli bir kuruluş olma , prensibimizden ödün vermeden hizmet vermek temel amacımızdır.

Hürgaz'ın Gücü;

      Doğru ve Güçlü İletişim: Hizmet ve ürüm satışının her aşamasında ,müşterilerimizle sağlıklı ve müşteri memnuniyetine dayalı, iletişim ile geri bildirim, hizmetimizin ayrılmaz bir parçasıdır.

      Çevre, İş Sağlığı ve Güvenliği: Firmamız çevre, iş sağlığı ve iş güvenliği alanında gerekli tüm yasal ve insani önlemleri eksiksiz yerine getirmekte, konu ile ilgili tüm gelişmeleri takip ettmektedir..Verdiği eğitimlerle yönetici ve personel kadrosunu sürekli bilgilendirmekte ve alınan önlemlerin etkinliği sürekli olarak kontrol edilmektedir.

      Deneyim,Yetkin personel ve Sürekli Gelişme: Saygı, güven ve takım çalışmasının sinerjisi, verdiğimiz hizmete yansımakta, uzun yıllardır varlığını sürdüren bir şirket olmanın tecrübesi bizi kurumlar, arasında güçlü kılmaktadır.